»V času, ko se svet vse bolj razkraja in smo soočeni z nevarnimi dramami, vojnami in globokimi socialnimi razlikami, Kot noč in dan opomni, da resnična bližina ne nastaja v soglasju, temveč v spoštovanju razlik.«
»Po mojem mnenju se ne sovražijo, obstajajo pa pomembne razlike med njimi, v tem primeru razredne, kulturne razlike med človekoma, ki prihajata iz iste države, izmišljene oziroma ne natančno določene vzhodnoevropske države.«
»Njegove povedi so nekoliko drugače oblikovane, zamenjuje tudi sičnike in šumnike, kar je zanimivo in zabavno. To je človek, ki je kreativen, po poklicu ustvarja družabne igre, hkrati pa ima neko življenjsko filozofijo, ki je precej drugačna od razmišljanj drugih.«
»Tu ni fantastičnih lutk, mitičnih svetov, prikupnih vilincev v iskanju kristala, nobene očitne delitve med dvema stranema, modrimi in krutimi, dobrimi in slabimi ... Vendar pa je močno prisotna slika ogroženega sveta, z naravnimi elementi nevarno iz tira, na robu uničenja.«
»Ta dva občutka (čeprav izhajata iz istega korena) sta zelo različna. Sram je intimen, potiskaš in skrivaš ga lahko leta in leta. Sramota pa je javna, z njo se moraš boriti pred vsemi in takoj.«
»Vendar, kot dodajajo, Vibracija posamezne strune ni interpretacija Lemovega literarnega dela, temveč 'z utrinki, drobci pomenov in ključnimi topikami oblikovana predstava, ki impulze romana prevaja v gibalno-scenskem okviru – skozi jezik telesa'.«
»Ne govori v imenu mrtvih, a vseeno govori proti sistemom, ki diktirajo njihovo odsotnost. Razkriva estetizacijo tragedij v sodobnih ritualih moči – od medijskih spektaklov do državnih ceremonij. Konkvistakon je protižalujoči aparat: ritual, ideologija in performans, v katerem trupla postanejo ikone, kri pigment in odsotnost scenografski učinek.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju